פרסום עסקים בגוגל

איך שלא מסתכלים על זה עולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית במיוחד עם כניסת האינטרנט לכל בית בעולם. האינטרנט שינה את האופן שבו אנו מקבלים החלטות, את האופן שבו אנחנו מבלים את היום יום שלנו והוא שינה את האופן שבוא אנחנו מסתכלים על העולם כולו.

האינטרנט הסיר גבולות גיאוגרפיים והפך את העולם שלנו לכפר קטן וגלובאלי שבו כולם יכולים לתקשר עם כולם, מכל מקום ובכל שעה.

אחרי מהפכת האינטרנט נכנסה לשוק חברת גוגל, שעד מהרה הפכה למעין שם נרדף לרשת האינטרנט. היא החליטה לסדר לנו את כל האתרים המפוזרים ולדרג את כל אותם אתרים בהתאם לרלוונטיות  של שאילתות החיפוש שלנו במנוע החיפוש. עד שגוגל הגיעה אלינו, אם לא ידענו את כתובתו המדוייקת של אתר, לא היינו יכולים להגיע אליו. אבל מרגע שגוגל לקחה על עצמה את האחריות לאנדקס ולדרג אתרי אינטרנט התחלנו להחשף לאתרים שאף פעם לא שמענו עליהם, והרבה אנחנו חייבים לאפיקי פרסום עסקים בגוגל.

אפיקי פרסום בגוגל:

יש כמה אפיקי פרסום בגוגל, מחלקם אפשר להנות מחשיפה ופרסום ומחלקם אפשר להפיק כסף מפרסום.

אפיקים למפרסמים:

פרסום עסקים בגוגל אדוורדס – אפיק פרסום זה מתבטא בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל. אנחנו רואים את המודעות הממומנות האלו כמעט בכל פעם שאנחנו עושים חיפוש בגוגל. אפיק פרסומי זה כרוך בהקמת מסע פרסום במערכת של גוגל – גוגל אדוורדס, תחזוקה שלו ותשלום לחברת גוגל.

קידום אתרים אורגני – עוד אפיקי לפרסום עסקים בגוגל הוא קידום אתרים. הוא מתבטא גם בתוצאות החיפוש של גוגל. בכל פעם שאנחנו מחפשים משהו במנוע החיפוש נגלות לפנינו תוצאות טבעיות שהן פועל יוצא של עבודת קידום אתרים. אפיק פרסומי זה כרוך בידיעת עבודת קידום אתרים, הוא כרוך בתחזוקה שוטפת וגם כאן נשלם, אבל לא לחברת גוגל, כי אם לחברת קידום אתרים או מקדם אתרים שידאגו לקדם את האתר שלנו.בניית אפליקציות

אפיקים פרסומיים להפקת כסף מגוגל:

גוגל אדסנס – גוגל אדסנס זו עוד מערכת חכמה מבית חברת גוגל והיא מאפשרת לבעלי אתרים ודפי אינטרנט בכל סדר גודל להנות מהכנסות שוטפות תמורת פרסום באתרים, בבלוגים, בדפי אינטרנט ו/או בדפי נחיתה שברשותם.

יתרונות פרסום עסקים בגוגל

יש לא מעט יתרונות לפרסום עסקים בגוגל. אנחנו נפרט את העיקריים שבהם:

  • אפשר גם להיות מפרסם וגם להנות מהכנסות של מפרסמים אחרים. כלומר אפשר גם להוציא כסף על פרסום, אך אפשר להחזיר את ההשקעה אם מחליטים להפוך בעצמנו לפלטפורמה פרסומית. כלומר אפשר להחזיר את ההשקעה. וזה משהו שאי אפשר לעשות בשום ערוץ פרסומי מסורתי אחר דוגמת פרסום בטלוויזיה, ניוזלטר, ברדיו או בעיתונים.
  • אפשר להגיע לחשיפה גדולה מאוד. כפי שציינו האינטרנט שבר גבולות גיאוגרפיים וכעת אנחנו יכולים לתקשר עם כל העולם, בקלות רבה כי כל העולם פרוס לפנינו בלחיצת כפתור. פרסום בגוגל יאפשר לנו לשלוח מסרים שיווקיים לכל מדינה בעולם. בעוד שפרסום ברדיו, טלוויזיה ועיתון מוגבלים לארץ מסוימת ולשפה מסוימת.
  • גם ההשקעה בפרסום עצמו היא נמוכה הרבה יותר בגוגל מאשר בערוצי הפרסום המסורתיים. אנחנו יכולים להחליט בדיוק כמה כסף נשקיע בקמפיין פרסומי, כמה זמן הקמפיין יהיה באוויר, מי יראה אותו ומתי וכמה כסף ישאר לנו בסוף החודש. האפשרויות של פרסום בגוגל הן מגוונות מאוד וישנו שימוש בכלים רבים. מערכת גוגל אדוורדס היא דינמית ומודולרית ואפשר לקבוע את התקציב מראש, בהתאם ליכולתנו. בערוצי הפרסום המסורתיים – אין משחקים. שולחים אלינו הצעת מחיר ואנחנו יכולים לקבל או לדחות אותה. לרוב, נצטרך לשלם עשרות אלפי שקלים עבור פרסום עסקים בערוצים המסורתיים.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *