הדר טוינה: הסבר על קידום אורגני

עולם קידום האתרים מחולק לשני חלקים. קידום ממומן וקידום אורגני. אומנם מרבית המקדמים נוהגים לשלב בין השניים, מאחר וכך אפשר להשיג את התוצאות האופטימאליות עבור הלקוחות שלהם, אך יחד עם זאת, קידום אורגני הוא הרבה יותר משמעותי ורלוונטי מאשר קידום מומן. 

קידום אתרים אורגני עובד על המיקום של האתר במנוע החיפוש עצמו. כלומר, כשאנחנו מקלידים ביטוי מסוים בגוגל, ביטוי שנחשב פופולארי או לא פופולארי, נמצא רשימה של אתרים מסודרים בכל עמוד. הרשימה נקבעת על פי הקידום שלהם. מי שנמצא בעמוד הראשון, במקומות הראשונים, אלה האתרים שמצליחים בתהליך הקידום יותר מאלה שנמצאים הרחק מאחור. 

מקדמי אתרים עובדים כל הזמן במטרה לגרום לאתרים של הלקוחות שלהם לעלות כמה שיותר גבוה בדירוג, וברגע שהם מגיעים לדירוג במקומות הגבוהים, להישאר שם. כך עושים מקדמי אתרים כמו הדר טוינה ואחרים. הכל נעשה בצורה מסודרת, על פי הכללים שגוגל מכתיבה ובאמצעות כלים שהיא וחברות אחרות מספקות עבור המקדמים. 

איך זה מתבצע בפועל?

בשביל לייצר קידום אורגני איכותי, יש לאפיין את האתר בצורה נכונה, להבין על אילו ביטויים האתר נלחם בשביל להגיע למקומות הגבוהים ביותר, ובהתאם לפעול. בין אם זה דרך כתיבת תכנים מתאימים, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים (מומלץ לבנות קישורים עם מלך הקישורים), וכן דרך כותרות ובניית היררכיה של האתר, על מנת להבליט את העמודים החשובים, אלה שנושאים את הביטוי אותו רוצים לקדם. 

תהליך הקידום הוא עקבי ורציף, אם מפסיקים אותו אז עם הזמן האתר יתדרדר בדירוג. הדר טוינה ומקדמים אחרים, דואגים כל הזמן לעבוד על הקידום ויחד עם זאת, לבחון מה עושים המתחרים שלהם, בשביל ללמוד על המיקומים שלהם ועל שיטות הפעולה, במטרה לגבור עליהם ולהקדים אותם בדירוג. 

 

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *