אלו יתרונות יש למקדם אתרים פרטי על פני חברה גדולה

בעולם הדיגיטלי המתפתח שלנו אנו מסתמכים רבות על חיפושים בגוגל. כל בעל עסק מבין שעליו להקים אתר טוב כדי לפנות לכמה שיותר גולשים אשר בסופו של דבר יהפכו ללקוחותיו, גם אם הוא לא מבין גדול במחשבים. בעולם הפרסומי שבו עסקים נלחמים זה בזה כדי להגיע למיקום טוב יותר בגוגל, חשוב לעבוד עם מקדם אתרים טוב שיוכל להשאיר את בעל העסק עם הראש מעל למים. אך לפני שפונים למקדם טוב או מתחילים לפרסם מאמרים ברשת, נשאלת השאלה האם לפנות למקדם אתרים פרטי או להשתמש בשירותי של חברת פרסום גדולה.

יתרונות של מקדם אתרים פרטי

השאלה למי לפנות נתונה לשיקולו של בעל העסק. יש שיעדיפו לפנות לחברה גדולה ומוכרת ויש שיפנו למקדם אתרים פרילנסר. מדוע, אם כן, משתלם יותר לפנות למקדם אתרים פרטי? יש לכך כמה סיבות:

  • יחס אישי – מקדם אתרים פרטי המסתמך על השירותים שהוא נותן, יעניק יחס אישי עבור הלקוח שלו. מכיוון שהוא היחיד שעובד מול הלקוח ואין לו עוזרים או מנכ"ל של חברה שנושף לו על העורף, מקדם אתרים פרטי יהיה קשוב יותר לבעיה ויתאים את שירותו לצרכי הלקוח. עובדת היותו של המקדם עצמאי מאפשרת לו חופש פעולה. אם מדובר במקדם אתרים טוב, הוא יפעיל שיקול דעת בכל מצב ויציג בפני הלקוח את הפתרון הטוב ביותר לקידום האתר שלו.
  • איכות הקידום – מקדם אתרים עצמאי עובד לבד ואחראי על כל אתר שהוא מקדם. בניגוד לחברה גדולה שבה יכול מקדם האתרים להתחבא מאחורי מחלקת שירות לקוחות או המנהל במקרה שבו האתר אינו מקודם כמו שצריך, מקדם אתרים פרטי עומד לבד מול הלקוח. מסיבה זו מקפיד המקדם הפרילנסר על שקיפות וכנות כלפי הלקוח. הוא לא ייקח על עצמו משימה שבה לא יוכל לעמוד ויהיה שקוף כלפי הלקוח לגבי סיכויי ההצלחה שלו.
  • מחיר השירות – המחיר שתשלמו למקדם אתרים פרטי יהיה נמוך יותר מהמחיר שתשלמו אם תפנו לחברת קידום גדולה. זאת משום שהחברה הגדולה כוללת בהצעת המחיר שלה גם את התשלום עבור שכר העובדים וההוצאות השוטפות של המשרד כדוגמת תשלומים עבור מים או חשמל. מקדם אתרים פרילנסר, לעומת זאת, פטור מדאגות אלה ולכן המחיר שהוא גובה נמוך יותר. כמו כן, גם אם אתם עדיין מתלבטים למי לפנות, זכרו שאם האתר שלכם לא קודם מעולם, הוא יזדקק לקידום בסיסי, ועליו תשלמו פחות אם תפנו למקדם אתרים עצמאי.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *