איך בוחרים קופירייטר?

קופירייטר הוא האיש שמלווה אתכם זמן רב אורך יותר מקמפיין אחד, בדרך כל, ולכן צריך להיות לכם נוח או מההתחלה, או לפחות להסכים אתו על הכיוון שלכם. אם אתם מתכוונים לבנות מותג כלשהו, מוצר או שירות, זה אומר לתת לקופירייטר לצמוח אתכם מההתחלה או מהנקודה שבה הוא מצטרף אליכם. זוהי עבודה לטווח ארוך שבה הזמן רק משביח את התוצרים משום שתוכלו להתפתח עם הלקוחות שלכם ולבנות קהילה למוצר ולשירות שלכם. קופירייטר מלווה את התהליך שלכם ולכן עליו להיות מי שמבין לפחות במה שהלקוחות שלכם צריכים ולא רק אתם. העבודה הצמודה אתו תעניק לכם כבר את הידע וההתרשמות אם אכן זה האיש שנוח לכם ונכון לכם לעבוד אתו ולא רק מבחינת כימיה אישית.

הבנה של המוצר שלכם

אם הצלחתם להסביר את המוצר שלכם לקופירייטר זה ישתקף בתוצרי העבודה שלו, וכך תוכלו להבין מההצעה שלו אם הוא האדם הנכון והמתאים לכם. יש כאלה לא מעט, והם מציגים ניסיון רב שנים. בדרך כלל, תוכלו לדעת גם לפי תיק העבודות שלהם אם מדובר באיש שהכיוון שלו נראה לכם וממדבר אליכם. חשוב בכל מקרה לבדוק את הניסיון ואת תיק העבודות שלו משום שהוא האיש שיטפל במוצר שלכם והוא חייב להתבסס על ידע מוכח בניהול תיק לקוחות כזה. מההתחלה ועד הסוף. גם אם הקמפיין מוגבל בזמן ואתם זקוקים למישהו מהיר וחד שייכנס באמצע התהליך למשך הקמפיין בלבד, תוכלו להתרשם מהיכולת שלו לעשות כך לפי עבודות אלה ולשפוט.קידום ושיווק אתרים

כישורים ויכולות

לתת הזדמנות לקופירייטר בגלל היכולות שלו והכישרון המוכח שלו בפיצוח מסרים והעברתם לקהל זה מובן מאליו משום שזהו תהליך היצירה. מקבלים את החומרים ומתחילים לעבוד על הקונספט עד שמגיעים להברקה שבגללה שכרתם אותו מלכתחילה. זהו תהליך שדורש סבלנות עד שמקבלים את המוצר המוגמר ועובדים על כל הפריסה שלו משלב הבריף ועד השלב שבו יצאתם לאור עם הסלוגן ועם כל הניסוחים שנדרו לכם לאריזת מוצר, לעלון הפרום, למודעה בעיתון או באתר האינטרנט. כך שבחירת הקופירייטר שלכם היא גם עניין של מן ועבודה מוכחת בשטח על המוצר שלכם ואתכם.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *