איך תוכנה לניהול ועד הבית יכולה לחסוך לכם זמן יקר?

office-625893_1280

כל אחד מאיתנו מחפש דרכים שונות לחסוך בזמן. רבות כבר נכתב ודובר עד כמה הזמן שלנו הוא יקר וכל רגע שאנחנו עושים בו משהו לא יעיל, מונע מאיתנו אפשרות לעשות משהו שאנחנו יכולים להפיק ממנו יותר תועלת ולהרוויח ממנו.

זו הסיבה שבכל דבר שאנחנו עושים, אנחנו מחפשים כלים ואמצעים שיחסכו לנו זמן יקר. זו הסיבה שבמסגרת ניהול ועד הבית, אנחנו עברנו להשתמש בתוכנות חכמות שעוזרות לנו לחסוך זמן. הרי מאיתנו אשר היה פעם בוועד בית, לא הגיע לנקודה בה הוא שאל את עצמו, מדוע העניין כל כך מסורבל ולא נוח.

אחת הדרכים, כאמור לחסוך זמן יקר במסגרת ועד בית, היא באמצעות תוכנה לניהול הבניין. מדובר על תוכנות אשר מופקות על ידי חברות שלמדו את הנושא היטב, ויצרו תוכנות אשר יודעות להקל עלינו ולהפיק לנו נתונים ודוחות במצבים שונים. זה נכון הן בעבודה מול הדיירים ומול בעלי מקצוע וספקים שונים.

לפני שנציג כאן דוגמאות של רעיונות ומקרים, חשוב לומר שתוכנה לניהול ועד בית יכולה לעזור בכל סוג של בניין מגורים או משרדים. מן הסתם, יהיה הרבה יותר יעיל להשתמש בה במבנים עם כמות דירות או משרדים גדולה. הרי אם מדובר בבניין של 2-4 דירות, נניח, אז אפשר להסתדר גם בלי תוכנה זו, אך במבנים שכוללים עשרות דירות, עדיף שתהיה תוכנה שתעזור לנו לנהל את המבנה בצורה מסודרת.

דוגמאות כיצד תוכנה לניהול ועד בית יכולה לחסוך לנו זמן

  • תשלומים – נניח ואנחנו נמצאים בוועד בית שיש בו עשרות דירות. עלינו לנהל חשבון תשלומים של כל דירה ודירה. זה יכול להיות מסורבל ולא פשוט. התוכנה מאפשרת לנו לשמור את הנתונים והיא תעשה בשבילנו את החישובים וכן תפיק עבורנו את הדוחות הנדרשים עבור כל אחת מהדירות.
  • שקיפות – נניח ופונים אלינו דיירים ומבקשים לדעת את חלוקת התקציב של המבנה, הדרך הטובה והנכונה לעשות זאת היא באמצעות שליפת המידע מהתוכנה והצגתה בפני כל הדיירים. זו שקיפות אמיתית.
  • עבודה מול בעלי מקצוע – אתם מנהלים פרויקט שיפוצים בבניין? התוכנה מאפשרת לכם לתעד את העבודה מול בעלי המקצוע השונים, מה הם עושים, זמן עבודה, עלויות וכדומה. הכל מתועד ונשמר.

 

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *