הדרך הנכונה לקדם אתר – מוטי פלד

אם תרצו לשפר את נראות העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל יהיה כדאי שתוודאו כי אתם ניגשים להליך הקידום עם סבלנות ומתוך הבנה נרחבת כיצד הדבר פועל. בגדול צריך להבין כי ישנה חשיבות גדולה לשני פרמטרים עיקריים. התוכן של האתר וזאת לצד הקישורים החיצוניים שמפנים אליו. אלה יקבעו במידה ניכרת מהו המצב של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.

להשקיע ככל הנדרש בתוכן האתר

כפי שכל הזמן אומר ומדגיש מוטי פלד, אולי הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע לקידום האתר שלכם יהיה התוכן שלו. אם תרצו שיפנו אליכם באופן טבעי וזאת לצד כך שגולשים ישהו באתר שלכם זמן רב יותר, עליכם לוודא כי האתר מכיל תוכל בעל ערך רב לגולש וכזה שעונה לו על צורך כלשהו.

אל תהססו להשקיע ככל שיידרש בתוכן לאתר, ההשקעה הזו ללא ספק תהיה חשובה מאין כדוגמתה ותשתלם לכם מאוד.

קנייה של קישורים איכותיים

היבט נוסף שיהיה חשוב לא פחות הוא הקישורים שאתם רוכשים לשם קידום האתר שלכם. עליכם לוודא כי אינכם רוכשים קישורים חיצוניים באופן ספונטני מכל אדם שאתם מוצאים ברשת. תצטרכו לקחת בחשבון את החוזק של האתר מבחינת הוותק שלו וכמות הביטויים עבורם הוא מופיע גבוה בגוגל וזאת לצד רמת הרלוונטיות של הקישור שאתם קונים.

על פי מוטי פלד שני הפרמטרים הללו הם בעלי חשיבות עצומה וזאת אם יש לכם עניין אמתי להשיג את תוצאות הקידום האפקטיביות ביותר. רק תצטרכו לבחור לפעול בצורה חכמה ולוודא כי אתם מודעים לכל האפשרויות השונות שתהיינה קיימות בעניין רכישת לינקים. פשוט הקשיבו למה שאומר מוטי פלד. זה ישתלם לכם בכל פעם מחדש עם קידום האתר.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *