ניוזלטר – מסר פרסומי ומידע יעיל

ניוזלטרתחום הפרסום והשיווק התפתח במהלך השנים ואיפשר לחברות שונות להתפרסם, לשווק ולמכור. אחד האלמנטים המשמעותיים שעוסקים בשיווק ישירות אל הלקוח, הוא ניוזלטר, הנועד בכדי לאפשר לבתי עסק לשמור על התקשורת בניהם לבין הלקוחות הקיימים ולבין הלקוחות העתידיים. שליחת ניוזלטר ישירות למייל האישי, פעם בשבוע, גורמת ללקוחות להיזכר בבית העסק או בבית המוצר, להתעדכן בכל מה שחדש ולזכות בהזדמנות להרוויח מוצר נוסף מאותו בית עסק. ניוזלטר איכותי יכיל מידע חדש ומעודכן, הטבות, מתנות, שינויים שנעשו בזמן האחרון וכן הלאה. במידה ואתם מעוניינים לשווק את עצמכם בצורה טובה, חשוב שתשכרו את שירותיו של קופירייטר מקצועי, שיספק עבורכם תוכן איכותי לניוזלטר. הרי עיתון מקוון הוא נסמך כולו על מילים , לכן חשוב שהן יהיו כמה שיותר מקצועיות, איכותיות וישווקו בצורה חיובית את המוצר ואת בית העסק.

תוכן איכותי

הקופירייטר שיוצר את התוכן, צריך להתחשב במספר אלמנטים שבונים ניוזלטר, כך שיוכל לקלוע אל המטרה גם מבחינת המסר השיווקי שהוא שולח לקהל הנמענים, בקריאה אליהם שירכשו את המוצר שמוצע וגם בנוסף שיעביר מידע חיוני ומעניין, שיאפשר לקהל הנמענים לא רק לקבל מסר פרסומי, אלא להתעניין במה שכתוב ולהשתמש במידע באופן חיובי. הקופירייטר יכול לשנות את תדמית העסק, במידה והוא זקוק לשינוי, להעניק לו תדמית חיובית ולפאר את שמו. התוכן הוא מאוד חשוב ונראה כי הוא יעיל הרבה יותר מכל דבר אחר, מאחר והוא מצליח להשפיע במידה רבה. בכדי שהוא אכן ישפיע בכיוון החיובי, יש ליצור אותו בצורה איכותית ומרשימה.

ניוזלטר– מסר פרסומי ומידע יעיל

ניוזלטר אפקטיבי לדוגמא, הוא הניוזלטר של מועדון החברים של "פרינדס" מקבוצת פורום בבאר שבע. הכרטיס מספק הנחות במספר מסעדות בעיר, בנוסף להטבות ומתנות. בכל חודש נוצר עיתון מקוון חדש, הן דרך שליחת מסר כתוב או דרך וידאו שיווקי, שמסביר את ההטבות של החודש הקרוב. סוג של עיתון מקוון כזה ממלא הן את החובה שלו בתור מסר שיווקי ופרסומי, שמציע ללקוחות פוטנציאלים לרכוש מוצר מסוים, כגון כרטיס חבר מועדון שיעזור להם לחסוך כסף וליהנות יותר ומצד שני ממלא את חובתו בתור עיתון המכיל מידע יעיל ללקוחות הקיימים.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *