למה ערוץ הקידום האורגני הוא הכי יעיל לעסק שלכם?

לבעלי העסקים ברור היום שאינטרנט הוא המקום שבו יש למקד את אמצי השיווק שלהם בצורה יעילה. השיווק מתבצע בערוצים השונים וכמספר הערוצים והאפשרויות כן גם מספר הפתרונות שמתאימים לאנשים אלה. ההבדלים המשמעותיים בין קדום אורגני לבין קידום ממומן יכולים להיות גדולים ויש להבין ראשית מה נותן כל אחד מהם כדי להבין מה נכון לכם. יש לומר בכנות כבר כעת כי לשתי השיטות יש חסרונות ויתרונות, אולם היתרונות של ערוץ הקידום האורגני עולים פי כמה על פני היתרונות של הקידום הממומן ולכן ההמלצה היא על קידום אורגני בכל זאת למרבית העסקים שמשתמשים היום באינטרנט לשיווק.

קידום אורגני לעסק
קידום אורגני לעסק

מהו יתרון הקידום האורגני לעומת הקידום הממומן?

קידום ממומן הוא ברור – מדובר בקידום שמתבצע על ידי קניית מודעות ושטחי פרסום שונים בגוגל ובאפיקי שיווק אחרים. המודעות עולות כסף רב, אמנם, אך מפולחות לפי טרגוט מדויק של קהל היעד שלכם ולכן יופיעו לעיני מי שמקליק את מילות החיפוש הספציפיות האלה. עם זאת, החיסרון הענק של קידום זה הוא העלות הגבוהה והיקרה שלו ולכן אינו מתאים לעסק קטן ובינוני וגם אינו יכול להשיג לכם מקומות ראשונים בתוצאות החיפוש לאורך זמן. זה בדיוק מה שעושה קידום אורגני ולכן הוא בעצם השקעה לטווח ארוך לעומת ההשקעה לטווח קצר שעושה קידום ממומן. ההקלקה על המודעה שלכם עולה לכם כסף ואתם צריכים לקוות שמי שמקליק גם מתכוון לקנות ולהתקשר אליכם, אחרת ההשקעה יורדת לטמיון.

מהו קידום אורגני למעשה?

כדי למצוא אתכם אתם חייבים להיות באינטרנט, שבו מחפשים ומוצאים עסקים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. החיפוש הזה הוא המנוע האורגני והטבעי ביותר שאין צורך לשלם עליו כדי להופיע בו. אתם שם רק משום שאתם פעילים והבוטים של גוגל סורקים אתכם ויודעים שאתם אתר איכותי ומקצועי שטוב שהלקוחות שלכם יידעו עליו כשהם מחפשים אנשי מקצוע כמוכם. כדי להגיע למצב מעולה כזה צריך לקחת בחשבון את התחום שבו אתם עוסקים ועד כמה אתם מוכרים בו, הנישה שלכם שיש בה תחרות ברמה מסוימת, לפעמים גדולה ולפעמים קטנה. ככל שתצליחו להיות ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל כשהלקוחות שלכם מקישים את מילות החיפוש הרלוונטיות לכם, כך גם תדעו שאתם ממוקמים במקום גבוה וטוב בצורה אורגנית.

אז מהו היתרון של קידום אורגני?

ראשית, הוא זול יותר. עם זאת, הוא אורך זמן ודורש סבלנות לבניית הנוכחות שלכם באינטרנט. בקידום אורגני אתם עושים עבודה יסודית בבניית המוניטין שלכם על האוטוריטה שלכם כבעלי מקצוע, בונים את הנוכחות שלכם באינטרנט על ידי העלאת מאמרים בכל מיני אתרים ולא רק שלכם, כאשר המאמרים מכילים קישורים לאתרים שלכם ומופיעים באתרים שלהם יש דירוג גבוה במיוחד בגוגל, ובשל כך גם מקפיצים את הדירוג שלכם. המאמרים מתפרסמים הן באתר שלכם, הן באתרים שבהם גולשים אנשים שנתקלים במאמרים שלכם, נכנסים לקרוא, נתקלים בקישור שמוביל לאתר שלכם ונכנסים אליכם דרכו.

חשיבות הקישורים לקידום האורגני שלכם

קישורים הם חלק מהקידום האורגני משום שכשיש בוטים שסורקים את האינטרנט ומבינים שמובילים אליכם קישורים רבים ככל האפשר מאתרים אמיתיים שמעריכים אתכם, כך גם גוגל מכבדת אתכם יותר ומציעה אתכם למחפשים במקום גבוה יותר. תוכן זה גם זוכה בציון גבוה בגלל האמינות שלו בקרב הגולשים. כאשר הם מוכנים להיכנס למאמר או קישור שאינם ממומנים זה אומר שהם סומכים עליכם ורואים בכם בעלי מקצוע נחשבים ואמינים יותר מאלה ששילמו על הקידום שלהם. כאמור זה גם זול יותר לטווח הארוך ממודעות ממומנות.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *