מה כדאי לבדוק לפני שעושים קידום אתרים?

קידום אתרים

רוצים לקדם את האתר שלכם? רצוי שתדעו מה צריך לעשות לפני שמתחילים בתהליך הקידום בפועל וכיצד הוא מתנהל.

קידום אתרים אורגני

על מנת לזכות בחשיפה אופטימאלית בגוגל, האתר שלכם צריך לעבור תהליך של קידום. הוא יכול להתבצע על ידכם באופן עצמאי (שזה כמובן פחות רצוי ואידיאלי) והוא יכול להתבצע על מקדם אתרים מקצועי שיספק לכם שירות מקצועי ותוצאות מניבות. על מנת לבחור מקדם אתרים עליכם לדעת, מה הם מחירי קידום אתרים וכן מה בדיוק המקדם יעשה עבורכם, זאת על מנת שתוכלו לפקח על העבודה שלו ולראות האם הוא באמת עושה אותה בצורה מיטבית.

קידום אתרים הוא תהליך לא פשוט, הוא דורש הרבה מאוד סבלנות, הרבה מאוד עבודה, יכולת ניתוח והבנה של כל פרט ופרט בתהליך כולו וכן בחלקים מסוימים שלו. כפי שאנחנו יכולים להבין, התוצר הכולל של הקידום, נוצר מכמה וכמה חלקים הכרחיים בשביל שהתהליך יתבצע בצורה נכונה ויביא לתוצאות אופטימאליות מבחינתנו.

מה צריך לעשות לפני שנכנסים לתהליך קידום אתרים?

כפי שצוין מעלה, עלינו לבדוק את המחירים שכל מקדם אתרים לוקח ומה בדיוק הוא מציע לנו תמורת מחיר זה. חשוב לזכור, כל מקדם ידרוש מאיתנו מחיר אחר, בהתאם לניסיון וליכולות שלו.

קידום אתרים

קידום אתרים כאמור, מורכב ממספר נקודות:

אופטימיזציה לאתר

מדובר על שינוי האתר כך שהוא יתאים לדרישות של גוגל, למשל, כל מה שקשור לכותרות, תפריטים, קישורים פנימיים, תמונות וכל מה שגוגל דורשת על מנת שהאתר ייסרק בצורה נכונה במנוע החיפוש. צריך לומר, גוגל מקדישה חשיבות רבה לחוויית המשתמש של הגולש.

בדיקת המתחרים

חשוב לבדוק איך בנויים אתרים של מתחרים, על אילו מילות מפתח הם מדורגים במנוע החיפוש, מה אפשר ללמוד מהמתחרים וכיצד ניתן למנף את המידע לתועלת האישית שלנו.

בדיקות מילות מפתח פופולאריות

מדובר על בדיקה שבסופה נקבל רשימה של מילות מפתח אותן נרצה לקדם. המטרה היא לבחור במילות מפתח רלוונטיות, שיאפשרו להגדיל את כמות הכניסות לאתר וכמובן גם יסייעו להרחיב את כמות ההמרות.

כתיבת תוכן

על פי מילות המפתח ועל פי נושאים בהם האתר עוסק, יש לכתוב תוכנית אסטרטגית לכתיבת תוכן עבור האתר, כשיש לקחת בחשבון את מחקר מילות המפתח. כמו כן, שימו לב שהתכנים שיעלו לאתר חייבים להיות בעלי ערך לגולש.

 

יש לא מעט דברים שכדאי לברר בטרם בוחרים במקדם אתרים, כשחשוב להבין שמדובר בעבודה שוטפת וחיונית בעבור האתר, ולו כדי שתוכלו להופיע במיקומים הראשונים במנוע החיפוש. קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מתהליכי שיווק העסק, ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *