למה קידום אורגני יעיל יותר מקידום ממומן?

אם אתם רוצים לקדם את אתר האינטרנט שלכם, אתם בוודאי מודעים לשני מושגים מרכזיים בשיטות הקידום, ביניהן: קידום אורגני וקידום ממומן. אבל מה משמעותה של כל שיטה? ומדוע רבים בוחרים דווקא בשיטה האורגנית? כל המידע והתשובות בהמשך.

מי שיש לו אתר אינטרנט פעיל, בוודאי יודע עד כמה חשוב קיומו של האתר למען קידום בית העסק. קידום זה נוצר גם עבור כל מוצר, שירות או כל אלמנט שיש לכם להציע.

קידום אתרים ברשת נועד כדי לייצר יותר תנועה באתר, יותר פניות, תוך שייצור הפעולות האלה יוביל בסופו של יום ללקוח יוצר קשר, או כזה שמשאיר פרטים – מה שמגדיל את מעגל הלקוחות, את המכירות ואת הרווחים.

קצת פרטים אודות שיטות קידום אתרים

בעשורים האחרונים נכנסו אל הזירה של קידום אתרים בגוגל חברות מומחיות לקידום אתרים, בעוד שכיום ישנם מקדמים אשר מציעים קידום ארגוני או קידום ממומן.

קידום ממומן הידוע בשמו PPC מאפשר שיטת שיווק יעילות על ידי הגברת התנועה באתר דרך פורומים, רשתות כמו גוגל , אדוורדס ושאר פלטפורמות. בקידום זה בעל העסק משלם רק על מודעות ש"הוקלקו" על ידי גולשים ובכך מתחיל לטפס מעלה במנוע החיפוש.

קידום אורגני לעומת זאת, מתבסס עם הטמעת תכנים איכותיים באתר, הקניית אינפורמציה איכותית לגולש, בחירת תמונות וסרטונים טובים ועדכניים, כמו גם שימוש במילות מפתח בתכנים המוזנים עבור הגולשים, הקשורות לתחום בו בעל האתר עוסק – וזאת כדי להגדיל את החשיפה של האתר מול הלקוחות הפוטנציאליים.

נוסף לכך, מקדמי אתרים מבצעים שתילת קישורים במגוון פורומים, רשתות, ופלטפורמות על מנת לבצע קידום בצורה טבעית ונכונה.

אז מה עדיף?

כיום המומחים ממליצים לבצע קידום אורגני, בשל הסיבה שמלבד פעולת הקידום, נעשה גם אפיון אתר והשבחתו. קידום אורגני נחשב טבעי יותר, תוך שהתכנים הנכונים באתר שומרים על הלקוח במקום וגורמים לו בסופו של דבר ליצור קשר או להשאיר פרטים. בשל כל אלה מומלץ כי בעת שיווק העסק שלכם, תבחרו דווקא בקידום אתרים אורגני.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *